Retours en ruilen

Toch niet helemaal tevreden met de ontvangen artikelen?

Het terugsturen van artikelen is bij ons geen probleem. Bedenktijd (herroepingsrecht) Je kunt de bestelling meteen terugsturen zonder dit eerst aan ons te melden. In dit geval geldt een termijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Maar je kunt ook binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aan ons melden dat je de bestelling toch niet wilt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons op de hoogte stellen van uw besluit om dit contract op te zeggen door middel van een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld een brief per post of e-mail) : per post naar het adres BIRGUTE Sprl , Rue du Chaufour 19, 1390 Grez-Doiceau, België of per e-mail naar cametco@gmail.com.

Kosten retournering

De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

Terugbetaling

Wij betalen je binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring het totale aankoopbedrag inclusief leveringskosten terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Wij betalen terug met hetzelfde middel als waarmee jij betaald hebt, inclusief de standaard verzendkosten en/of andere kosten. Wanneer slechts een deel van de bestelling wordt geretourneerd, zullen deze verzend- en overige kosten niet worden terugbetaald.

Behandeling bestelling

Je mag de ontvangen producten net zo behandelen als je in een fysieke winkel zou doen. Als het hiervoor nodig is de verpakking te openen, verzoeken wij je dit zo netjes mogelijk te doen. Wanneer u de verzegeling verbreekt van audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur en van producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden, kunt u deze producten niet meer retourneren. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Uitzonderingen

De volgende artikelen vallen niet onder het herroepingsrecht en kunnen niet geretourneerd worden :

  • Cadeaukaarten
  • Producten of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen;
  • Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
  • Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
  • Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
  • Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
  • Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van de overeenkomst, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  • Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
  • Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van abonnementen hierop;
  • Digitale inhoud anders dan op een materiële drager, maar alleen als:
    • a. de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
    • b. de consument heeft verklaard dat hij hiermee zijn herroepingsrecht verliest;
  • Diensten, die geheel tijdens de bedenktijd worden uitgevoerd, indien :
    • a. de nakoming is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
    • b. de consument heeft verklaard afstand te doen van zijn recht van ontbinding zodra de handelaar de overeenkomst is nagekomen.

Wil je je artikel ruilen?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder! Onze klantenservice is bereikbaar via 00 32 (10) 22 46 69 of via mail naar cametco@gmail.com. Is het artikel bij ontvangst beschadigd of heb je een klacht? Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best om je bestelling goed naar je op te sturen. Mocht het toch voorkomen dat je bestelling niet compleet of beschadigd is, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder! Onze klantenservice is bereikbaar via via 00 32 (10) 22 46 69 of via mail naar cametco@gmail.com.

Op welke manieren kan ik mijn artikelen retourneren?

  1. Via Bpost of ieder ander postorderbedrijf Retourneren is op eigen kosten en risico. Camille & Co Chaussée de Wavre 199 1390 Grez-Doiceau Belgique
  2. Via onze winkel in Grez-Doiceau Wil je liever je producten persoonlijk komen afgeven, dan kun je langskomen bij onze winkel in Grez-Doiceau. : Camille & Co Chaussée de Wavre 199 1390 Grez-Doiceau Belgique